It was such a moment. 
It was the energy of it. 
It was just this explosion of emotion.

-
Lyle Spencer over de eerste High Five ooit gemaakt
 High5 is een spiced rum met een vleugje zoete butterscotch. Het drankje is begint zoet op de tong, maar eindigt met een vurige smaak in de keel. Alcoholpercentage 14,9% Volume: 0,7 liter​​​​​​​​​​​​​​
 
Studio Uitslag ontwikkelde voor HIGH5 de visuele identiteit en de vormgeving van de fles. Door de klant volledig mee te nemen in het proces gingen we onderzoek doen naar het werkelijke doel van de shot. Hierdoor zijn de volgende kernwaarden bepaald die het merk representeren:
Explosion, Team & Energy 
Deze kernwaarden reflecteren de smaak van de drank en zijn gevisualiseerd in het ontwerp.
HIGH5
Branding / Product ontwerp - 2018
Product eigenaar: Vios Events
Distributeur: V.D. Linde & Nijhof B.V.

ANDERE PROJECTEN

Back to Top